משלוח מהיר עד פתח הבית וחינם ברכישה מעל 449 ₪

הכר את המאמן: יאיר גל

רגע לפני עוד אימון מוצלח ומלא באנרגיה, הוא קופץ אלינו ומספר על האהבה הגדולה לטניס, עם מי הוא חולם לשבת על קפה טוב ועל הדרך נותן לכם כמה טיפים שכדאי שתקחו. הכירו את יאיר, מאמן טניס וחבר בנבחרת Team Wilson.

אני יאיר גל, בן 26, מאמן טניס, ואני מכור. לטניס כמובן! לא סתם אני משחק טניס כבר מגיל 5…
הדבר הראשון שאני עושה בסוף אימון הוא שחרור, מתיחות ושיחות עם השחקנים האהובים שלי.
אם תשאלו אותי עם מי אני חולם לשבת על כוס קפה, זה לגמרי יהיה עם רוג'ר פדרר! אם תגידו לי להיות קצת יותר ריאלי – זה יהיה עם המאמן האגדי רונן מורלי.
טורניר הטניס הטוב ביותר של כל הזמנים בעיניי הוא גביע דיוויס. מעטים הרגעים בטניס בהם שחקנים חולקים מטרה משותפת. כמה שזה מיוחד כשמדובר בחבריך למדינה, למען הדגל. יש לי המון זיכרונות ילדות יפים ומעוררי השראה כצופה בגביע הדיוויס. הניצחון של דודי על גונזלס ב-2007, הניצחון של אמיר ויינטרוב על ראוניץ' ב-2011. מאוד אהבתי לצפות בנועם אוקון משחק מול זימבבואה, בריטניה וכו', היכולת הפיזית שלו תמיד הרשימה אותי.
אני אוהב להיות על המגרש ומודה על הזכות לאמן את השחקנים שלי. יש רגעים בלתי נשכחים במיוחד כמו רגעים בהם השחקנים שלי מכבדים, מעצימים ומפרגנים אחד לשני. אלו בהחלט הרגעים היפים ביותר באימוני טניס.

בוקר קיצי נפתח אצלי עם כוס מים עם לימון. בוקר חורפי נפתח עם מי נענע עם דבש. ואחרי חצי שעה – יוגורט וגרנולה.
הדבר הראשון שאני עושה אחרי שפותח את העיניים הוא אמירת תפילת "מודה אני". אחר כך, כשאני בדרך לאימון, אני מגביר את הווליום לצללי השיר "אור" של אליעד נחום. כשאני חובט בקהנד (חבטת גב יד) זה בשתי ידיים. ואם תגידו לי טניס – המילה הראשונה שעולה לי לראש היא אהבה!

ועכשיו, טיפים!
אם אתם רוצים לשפר את הסרב שלכם, דרך מעולה לעשות זאת היא אחיזה נכונה (יבשתית/חצי יבשתית), הקפדה על שימת כדור נכונה, חבטה בשיא הגובה, שימוש נכון במעברי תנע (רגליים-מותניים-כתפיים) ועוד…
טיפ קטן לשיפור הטכניקה: השתדלו להציב מטרות טקטיות ולא טכניות, וממילא המטרות הטכניות ישתפרו! לדוגמה, לחבוט כדורים עם יותר גובה וסיבוביות – באופן טבעי הטכניקה תתאים את עצמה לטובת הגשמת המטרה.
אם אתם שחקנים מתחילים, מומלץ לתרגל הרבה מול קיר – אחרי שלקחתם שיעור עם מאמן מקצועי בכדי להכיר ולדעת את הבסיס כמו אחיזות, תנועות ועמידות.

אם עוד לא מספיק התאהבתם בטניס, זה בשבילכם!
דבר שחשוב לדעת על טניס הוא שזה ספורט שמפעיל את רוב שרירי הגוף. אני אוהב שזה לא כולל מגע פיזי, לא מסוכן וזה לגמרי מגרה את היצר התחרותי שבנו.
מרתק אותי לגלות כל פעם מחדש כמה דמיון קיים בין משחק טניס לבין החיים עצמם. נסו לחשוב על עצמכם: האם אתם אנשים אחראים? טיפוסים מפוזרים או מחושבים? פזיזים או זהירים? האם אתם בדרך כלל יותר תוקפניים או מאוד סבלניים? סביר להניח שתראו את זה גם על המגרש. הדרך שבה אנו מתנהלים על המגרש יכולה לגלות לנו המון על הדרך בה אנו מתנהלים ביומיום בדברים השגרתיים של החיים.

גלו את ציוד הטניס שלנו שישדרג לכם את האימונים ויעניק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לנצח את היריב.
העבירו אותי לצ'אט
איך נוכל לעזור לך? :)