שאלות ותשובות
האם המשלוח עולה כסף?
האפשרויות למשלוח באתר וילסון | Wilson:
- משלוח חינם (דואר שליחים) – ברכישת מוצרים בשווי מעל 449 ש"ח.
- דואר רשום – מעקב כי דבר הדואר נמסר לנמען, בעלות 20 ש"ח.
- דואר שליחים – משלוח בשירות מהיר בעלות 30 ש"ח.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף צור קשר באתר.
כיצד משלמים באתר?
התשלום באתר וילסון מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי, להלן:
- VISA
- AMERICAN EXPRESS
- MASTER CARD
- ISRACARD
או באמצעות חשבון הפייפאל שלך.
האם המחירים באתר כוללים מע"מ?
במקרה שהזמנתי והמוצר חסר במלאי, מה עושים?
חיוב ההזמנה מתבצע רק לאחר בקרה של מחלקת ההזמנות שלנו, שהמוצר נמצא במלאי, כך שמידה והמוצר אינו במלאי אנו נדאג להתקשר אליכם ולעדכן. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף צור קשר באתר.
מי רשאי לעשות הזמנה באתר?
אצלנו באתר יכולה להתבצע הזמנה ע"י כל אדם שמלאו לו 16 שנים. יש להציג תעודה מזהה, במעמד קבלת המשלוח. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505001 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.
מהו פרק הזמן עד לקבלת ההזמנה שעשיתי באתר?
ההזמנה תסופק אליך בטווח של עד 14 ימי עסקים (ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד, לא כולל יום ההזמנה) ממועד מעמד החיוב, אך אנו עושים את מירב המאמצים בכדי שהיא תגיע קודם לכן. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף צור קשר באתר.
האם הזמנה באתר מחייבת הרשמה לאתר?
בכדי לבצע הזמנה באתרנו אינך חייב להיות רשום במערכת, ההזמנה תבוצע על סטטוס "אורח". מומלץ כן להיות רשום לאתר כדי לראות ולבצע בקרה אחר ההזמנות שלך. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.
ביצעתי הזמנה באתר שלכם, איך אוכל לדעת שהתקבלה?
בשלב האחרון של תהליך הרכישה באתר יוצגו לך פרטי מספר ההזמנה ולאחר מכן מעבר לעמוד "הזמנתך התקבלה בהצלחה". מומלץ להיות רשום במערכת שלנו (באמצעות הזנת פרטי אימייל וסיסמה), כדי שתוכל בכל רגע נתון לגשת לחשבונך, לבחור 'ההזמנות שלי' ולבדוק את סטטוס ההזמנות. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.
האם ניתן לעקוב אחר מצב ההזמנה שלי?
ההתחברות לחשבון האישי שלך באתרנו באמצעות אימייל וסיסמה, מאפשרת גישה למעקב אחר הזמנות. גש ל"החשבון שלי" ובחר "ההזמנות שלי". לפניך שלושה סטטוסים : סטטוס 'בטיפול' – מחלקת ההזמנות שלנו בודקת את נתוני ההזמנה שלך. סטטוס 'הושלם' – ההזמנה אושרה ונשלחה ללקוח. סטטוס 'ביטול' – ההזמנה בוטלה ולא תשלח ללקוח. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505001 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף צור קשר באתר.
האם אני יכול להוסיף עוד מוצרים להזמנה שכבר ביצעתי?
בכדי להוסיף עוד מוצרים להזמנה קיימת, יש ליצור הזמנה חדשה באתר ולאחר מכן ליצור קשר עם מחלקת שרות הלקוחות שלנו, לטובת איחוד ההזמנות.
*לתשומת לבכם רק במידה וההזמנה הראשונה לא יצאה כבר לשילוח, ניתן יהיה לאחד משלוחים. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505001 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף צור קשר באתר.
אם אני רוצה לבטל הזמנה שביצעתי באתר?
אין שום בעיה! נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505001 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.
איך אפשר לשנות את שיטת המשלוח של ההזמנה?
במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו, ניתן יהיה לשנות את שיטת השילוח. על מנת לשנות את שיטת המשלוח נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.
האם ניתן לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי?
שינוי של כתובת בהזמנה שנעשתה אצלנו באתר מתבצע מול מחלקת שרות הלקוחות, צור קשר איתנו. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00.
האם ניתן לבצע הזמנה בטלפון?
כמובן! נשמח לעמוד לשירותכם ולבצע את ההזמנה עבורכם דרך הטלפון. לפרטים נוספים התקשרו: 073-2505000 בימי א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 9:00-12:00 .
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כמובן, מדיניות התשלומים באתר הינה:
- רכישה בסכום של 200 ש"ח מאפשרת חלוקה לעד 2 תשלומים
- רכישה בסכום של 300 ש"ח מאפשרת חלוקה לעד 3 תשלומים
- רכישה בסכום של 400 ש"מ מאפשרת חלוקה לעד 4 תשלומים
- רכישה בסכום של 500 ש"ח מאפשרת חלוקה לעד 5 תשלומים
מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505001 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.
האם האתר מאובטח?
כמובן ! אתר Wilson.co.il מאובטח באמצעות הפרוטוקול SSL כך שלא ניתן לדלות כל פרטים או מידע במעבר בין הדפדפן שבו אתם משתמשים לבין האתר. אנו בקבוצת בן דרור מחויבים כי האתר מאובטח באמצעות תקני האבטחה המחמירים ביותר בעולם כך שחווית הקנייה תהיה בטוחה, מהנה וחסויה. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505001 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף דף הצור קשר באתר.
האם ניתן להחזיר או להחליף מוצר?
קודם כל אנו מצטערים לשמוע כי המוצר לא עמד בציפיות שלכם. אך לא נורא! במידה ותרצו להחליף מידה, דגם או להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי, השתמשו באישור הגוביינא שקיבלתם עם המוצר. שלחו לנו אותו (באריזתו המקורית) ללא עלות, בצירוף מכתב קצר עם פרטיכם האישיים וסיבת ההחלפה ואנו נשמח ליצור אתכם קשר לקבלת הזיכוי ו/או תיאום ההחלפה. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.
איך לבצע הזמנה באתר?
- מצאת דגם שאהבת? בחר/י את המידה שלך ולאחר מכן הקלק/י על כפתור "הוסף לסל הקניות".
- הפריטים יישמרו עבורך בסל הקניות (בעגלה) עד לסיום השופינג, כך שתוכל/י להמשיך להוסיף מוצרים לסל .
- הקלק/י על הציור של סל הקניות בחלקו העליון של העמוד- שם יופיעו כל המוצרים שאהבת.
- בחר/י את צורת המשלוח המועדפת עליך ואז הקלק/י על "בצע תשלום".
- ציינ/י את פרטייך האישיים ושדות החובה (*).
- בחר/י אופן תשלום, סמנ/י את הסכמתך לתנאי השימוש ועבור/י להזמנה.
- הזנ/י את פרטי אשראי והקלק/י על "תשלום". האישור הזמנה יישלח אליך לאימייל.
- משהו לא הלך כשורה? מעוניינ/ת לקבל סיוע ברכישה? נשמח לעמוד לשירותך בטלפון: 073-2505000 בין השעות 9:00-16:00.